F1 Racing Board

Aktuelle Zeit: Sa 27. Apr 2024, 22:44

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde [ Sommerzeit ]




Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 130 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 2. Jul 2003, 21:57 
[Racing-Board] Ehrenmitglied
[Racing-Board] Ehrenmitglied
Benutzeravatar

Registriert: So 7. Jul 2002, 14:13
Beiträge: 36574
Wohnort: Berlin
Kennste Wayne...wayne interessierts ;) :D

_________________
Du suchst was? Probiere es mal mit http://www.google.de


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 2. Jul 2003, 21:57 
Formel 1 Weltmeister
Formel 1 Weltmeister

Registriert: Mo 20. Jan 2003, 17:50
Beiträge: 9438
Zitat:
Liegt aber wahrscheinlich an meinem geringen Hauptspeicher - 256 MB. Für F1 Challenge und Win XP ist das deutlich zu wenig!!
Demnächst rüste ich auf 512 MB Ram auf!

nee nee
ich habe 1024 mb drin und das daurt ca.20 sek !
und auf mein laptop mit 512 mb geht es auch nicht viel schneller !

_________________
Bild


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 2. Jul 2003, 22:00 
[Racing-Board] Ehrenmitglied
[Racing-Board] Ehrenmitglied
Benutzeravatar

Registriert: So 7. Jul 2002, 14:13
Beiträge: 36574
Wohnort: Berlin
Denke nicht das Ram aufrüsten was für das Game bringt. Für windows xp sollte man aber schon mindestens 512 MB Ram haben.

Kann gar nicht verstehen wie man mit 256 MB überhaupt windows xp installieren kann. Da wäre ich lieber bei windows 98 oder windows me geblieben.

_________________
Du suchst was? Probiere es mal mit http://www.google.de


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 2. Jul 2003, 23:08 
Formel 1 Treppchenjäger
Formel 1 Treppchenjäger

Registriert: Mo 3. Feb 2003, 20:30
Beiträge: 3553
Wohnort: Polska
Harry the Original hat geschrieben:
Kennste Wayne...wayne interessierts ;) :D



den hast du aber von mir...gibs zu! :oops:

apropos: kennst du Olga??? :oops:

_________________
***Sieger der F1C-Board-WM mit 62 Punkten, 4 Siegen und 5 Poles***
***Sieger in der F1Simracing mit 472 Punkten, 4 Siegen und 5 Poles***
***Sieger in der GPC mit 790 Punkten, 13 Siegen und 10 Poles***

Bild
Bild


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 2. Jul 2003, 23:09 
[Racing-Board] Ehrenmitglied
[Racing-Board] Ehrenmitglied
Benutzeravatar

Registriert: So 7. Jul 2002, 14:13
Beiträge: 36574
Wohnort: Berlin
Stimmt :oops:

_________________
Du suchst was? Probiere es mal mit http://www.google.de


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Do 3. Jul 2003, 11:13 
Formel 1 Rennsieger
Formel 1 Rennsieger

Registriert: Fr 21. Jun 2002, 18:20
Beiträge: 5225
Der Sound von F1 Challenge ist megageil :shock: Selbst mit Onboard...
Die Fahrphysik ist ziemlich anspruchsvoll, viel schwerer zu fahren als bei GP4
Strecken sind auch cool, gibt von Monza, Nürburgring, Hockenheim jeweils alte und neuen Streckenverlauf... und geil ist es auch mal wieder mit Mika zu fahren ;)
Also ich kann es nur empfehlen... werde heute aber noch ausführlich testen ;)


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Do 3. Jul 2003, 11:23 
Formel 1 Rennsieger
Formel 1 Rennsieger

Registriert: Fr 21. Jun 2002, 18:20
Beiträge: 5225
Hier mal ein kleiner Test ;)
Grafik: sind halt 2 verschiedene Stile... ;)
Strecken: F1Challenge hat mehr Strecken (halt mit den alten ausführungen) und ich finde nichts schlechtes an ihnen
Schadensmodell: Ist bei F1Challenge ausführlicher
Fahrphysik: bei Challenge sehr schwer zu fahren da muss man sich wirklich konzentrieren um da auf der Strecke zu bleiben, bei GP4 bin ich oft geistesabwesend gefahren...
Optionen/Übersicht: GP4 ist viel übersichtlicher als F1Challenge...
Sound: bei F1Challenge ist der selbst mit onboard super...
Boxenfunk: bei challenge absolut *zensur*, der sagt dir wenn die andern nen Heckflügel verlieren, aber wenn du einen verlierst hast du keine Ahnung davon... bis du dann von der Strecke fliegst...
Atmosphäre: Bei GP4 kommt da irgendwie viel mehr Atmosphäre auf... bei F1 Challenge ist man in 2 Sekunden von einer Session in der anderen etc... da kommt kein GP-Feeling auf!

Ergebnis:
Grafik: unentschieden
Strecken: F1 Challenge
Schadensmodell: F1 Challenge
Fahrphysik: F1 Challenge
Optionen / Übersicht: GP4
Sound: F1 Challenge
Boxenfunk/Schadensanzeige: GP4
GP-Atmosphäre: GP4
Endergebnis: 5:4 für F1-Challenge, wobei GP4 in der Atmosphäre stark besser ist


Zuletzt geändert von Tummy am Do 3. Jul 2003, 19:31, insgesamt 1-mal geändert.

Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Do 3. Jul 2003, 13:39 
Formel 1 Stammfahrer
Formel 1 Stammfahrer

Registriert: Do 11. Jul 2002, 19:34
Beiträge: 2546
Wohnort: Berlin
Lest mal was Rousseau vom SimBim Forum geschrieben hat:

Link: http://www.simbin.com/forums/index.php? ... 50&t=18079

Zitat:
" NB. F1 Challenge was reviewed using a MOMO force wheel, Super High Rate Physics & Advanced Tyre Modelling enabled, and only low traction control on.


Introduction

In some musicological circles, Vivaldi is regarded as little more than a conman, an opportunist and a charlatan who wrote one (reasonable) concerto – Le quattro stagioni – and simply duplicated it five-hundred-and-twelve times. I mean, think about it. In 1725, there were no radios, no MTV, no CDs, in fact surprising as it may seem, not even gramophones had been invented, so it would have taken many months, if not years, for a work to be performed in all of the important salons and courts of Europe. And anyway, who’d notice whether an old work was being passed off as a new one? By the time Vivaldi’s ‘new’ work appeared, everyone would have forgotten about the ‘old’ one, and thus he was easily able to fool his audiences into believing that the ‘old’ work – with a few crafty tweaks and flourishes for effect – was a brand new masterpiece. Despite the decidedly ugly rumours, ISI is not like Vivaldi and, although their new work is about Four rather famous Seasons (99-02), F1 Challenge is not merely F12002 with a few crafty tweaks and flourishes for effect. My task, however, in the next 2,500 words is to decide whether I think it is a masterpiece or a waste of code.

F1 Challenge is, sadly, the last in the line of F1 simulations from EA, and unless Geoff Crammond (well I did have to mention his name in vain at least once) delivers the fifth instalment of his massively overrated Grand Prix series any time this decade (highly unlikely), I can’t see any other developers stepping up to pay Bernie Ecclestone the eye-poppingly expensive fees required to purchase the licence to print him even more money. Yes, Ubisoft are messing around with an F1RC replacement without licenses, but after the fiasco with their promised patch which never materialised, I doubt many people will bother to hand over good money to be kicked in the gonads again. So the harsh and rapidly approaching reality is that the future for heavy duty F1 simulations on the PC is looking bloody grim.


Physics and vehicle dynamics: ‘The big corners and the slow corners’.

‘The Big Corners’

The difference in car behaviour between F12002 and F1 Challenge could not be starker, and it is one that hits you hardest (literally) in and through the big corners – Eau Rouge, Blanchimont, 130R, Acque Minerale, the RTL curve. Where once you could go through flat, now you lift, change down or even brake. Where once you could nonchalantly throw the car into a fast sweeper and let the exaggerated levels of high speed grip take you around unscathed, now you must be precise, ultra-smooth, and damned cautious. As I came barrelling down the hill from La Source in the 2002 Ferrari for my first ever lap, I was thinking to myself, “ok, let’s see if all the talk about new tyre and aero models lives up to the hype”. I was, of course, about to tackle Eau Rouge head-on and flat out in seventh gear. 190 mph on entry, turn-in was crisp – nothing too surprising – but then, into the compression the arse-end of the Ferrari started to overtake the front and I became a passenger careering towards an accident of monumental proportions. In fact, it was the type of accident that Jacques Villeneuve would no doubt have been justifiably proud.

Ok, so I admit it. Second time through Eau Rouge I chickened-out and lifted in 7th. But the remarkable thing was that although I was going about 20mph slower than before, I could still feel the rear end go light and all the way through the corner the car felt unsettled, on the verge of letting go and spitting me into the wall. Blanchimont is now as hairy as a gorilla’s armpit; if you take it flat you will scrub speed all the way through it and the car will feel like it’s balancing on a perilously sharp knife edge – particularly if your line is not perfect. 130R flat? Err… no way José. It’s a big lift or a change down. Acque Minerale is now treacherous and if you get it wrong it’ll test the structural integrity of the monocoque; go in too fast and you’ll experience deceleration trauma as you plant yourself into the tyres. And the RTL curve? Well, put simply, it has questionable parentage. Remember Montoya’s heroic save there in 2001? Well, take too much speed into it and the skid marks won’t only be on the track. So does all this point to the fact that there’s just less high-speed grip than before? Well, just like all the women you’ve ever known, it’s not that straightforward. Keep reading and stop trying to second-guess me.


‘The Slow Corners’

F12000, F12001 and F12002 all suffered from what many perceived as a lack of low speed grip. Understeer plagued the first two instalments of the series, and though F12002 remedied the worst excesses, plough-on understeer was still there. Sure, turn-in understeer was replicated rather well (unlike some games I could mention), but it was the car behaviour through the apexes of the 30mph hairpins that exposed the serious flaws in the physics model.

Well the good news is that F1 Challenge represents a quantum leap forward from previous iterations. To be sure, the car will still wash wide of the apex if too much speed is carried into the corners, but – and this but, fellas, is of the crucial variety – it grips and grips and grips and then, and only then, slowly begins to break away into progressive understeer. Scrub off just enough speed and the front begins to grip again. Magic. The point is that you can feel this happening though the wheel, you can sense you’re about to cross the fine line that separates grip from understeer and a subtle lift or feather of the throttle is all it takes to bring the nose back in line. Delicious.

What’s happening in the big corners and the slow corners is that you feel as though there is rubber between you and the track surface; at long last we have a sim that actually fools the most sceptical sim racer into thinking that there are four rubber tyres making contact with the virtual circuit. You owe this all to the new tyre model. Enjoy this moment guys, it will, I fear, be the only time in your lives that you’ll be glad you can feel the rubber.


‘Making the Brake’

Monza. Hockenheim. Canada. Each of these circuits gives the brakes a Tyson-like pounding; brake wear and overheating is a huge problem for F1 teams running there. But excessive brake temperature, disc and pad wear will be the last thing on your mind when you hit the anchors from 340kph at the 100 metre board or as late as you dare to. Likelihood is that you’ll lock up, spin and bend some Armco. Braking is not easy any more; you have to be progressive, ready at all times to release a locked wheel and be prepared to steer your way out of the slide that you have just gotten yourself into. Yes the brakes are massively powerful, but you will need great skill and feel to stop effectively. Each wheel can now lock up independently – this is visually represented – and this means that brake balance and setup is all important. It will take you many, many laps to get used to braking from high speed, and it will take you hundreds more to perfect the technique. Get it right, and the braking feels superb: so natural, progressive and with tons of feel. As in GTR2002, brake temperature becomes important and this, as well as engine oil and water temperature, can be displayed on the steering wheel in real time. Brakes now overheat and will fail if provoked. You have been warned.


Throttle Control – You’ll need it

What I want you to do now, is go to your bathroom, find some weighing scales and weigh your right foot. I’ll give you 3 minutes. ……… Right, you done yet? Good. If your right foot weighs any more than a feather (1-3 grams), forget it, it’s too heavy. Give up and go and play Sid Meier’s Golf. So you reckon I’m exaggerating? Well, I can tell you that you will need to exercise extreme restraint with your right foot. Get on the power too early coming out of a corner and you’ll be sideways. Lift-off too abruptly as you go into a corner and you’ll be sideways. Traction control set to ‘low’ will not compensate for your ineptitude. You’ll need to be sooooo damn smoooooth, so subtle and hyper-precise with your inputs just to keep the car on the island lap after lap, let alone be competitive.

If you’re careful, through fast sweepers you can balance the car and adjust the line. But get carried away, impatient or heavy footed, and she’ll step out of line or, worse still, book you a stretcher on the next helicopter ride to the medical centre. This doesn’t mean that you can’t carry momentum into and out of the corners, simply that you will have to get out of all the bad habits you have picked up with other sims.


Setups and hotlappers

I’ve got bad news for you fellas. For all you lovers of obscene angles of negative camber and other unrealistic setup values, F1 Challenge has got you rumbled. Major revisions to the way the physics model calculates setup parameters means that grip no longer equals off-the-scale camber angles. Setups are hyper-sensitive to minute changes; take a click or two or rear wing off, and you’ll notice a big difference in cornering and braking. Too much messing about with suspension geometry will mean serious degradation of grip. Should sort out the racers from the hotlappers.


Wet Weather

No other sim I have played thus far in my long and illustrious career has such believable wet weather vehicle dynamics. To put it bluntly, now there is a point to running in wet weather. No longer do you get the sense that you are driving on ice or that the developers have simply reduced the grip level without thinking carefully about how this will feel to the simracer. Sure, grip is reduced compared to dry conditions, but the point is there is lots of grip to be had if your setup is right and you are running with the right kind of boots on. Tyre choice is absolutely crucial if you are to have any hope of bringing the car back to the pits in one piece.

Go out on a wet track on ‘slicks’ and the first surprise is that you can actually drive. You can’t push hard and the traction control only helps you so far, but the transition from grip to no grip is relatively progressive and you can feel exactly what is happening through the wheel at all times. On intermediate tyres, grip improves significantly and if you’re very careful you can maintain a reasonable pace; push your luck too far though and you’ll live to regret it. On full wets grip increases again, braking is better and turn-in understeer kept more in check. As the track dries, full wets become a liability and simply overheat.

The choice between taking ‘inters’ or braving ‘slicks’ is a tricky call to make now. In a full race at Silverstone after my first pit I decided to opt for slicks as a drying line was beginning to emerge in several places. At first, I was finding Becketts tricky and having to back right off and change down a couple of gear through Bridge. The guys on ‘inters’ were whipping me. But as the track dried, grip improved and I found that I began to catch them and I was able to brake just a little later and hang to an extra 10mph through Becketts.

Put simply, driving in the wet feels amazing.



Eye Candy and Ear Candy

Graphics

In terms of the graphics engine, the good news is that F1 Challenge runs as smoothly as F12002 on my machine. I’m getting similar frame-rates and no s-s-s-tut-t-er-i-ing whatever.

The skies are, put simply, works of art. Track textures look very convincing too and the trackside objects have had a major overhaul. But, and this is not necessarily a criticism, you could be forgiven for thinking that you’re looking at F12002.

Wet weather representation is a little better, but not especially convincing. Still, I rather be convinced by the driving dynamics, than by tin-foil reflections, choppy frame-rates, a single cockpit design, and a laughable physics model.

The car-modelling – sourced commercially partly from EMAC – is of a very high quality. Clearly great care was taken to model the changes across four seasons and the result is excellent.


Sound

Full marks to Hudson. The internal engine sounds are simply stunning. Loop-points are in 99.9% of cases undetectable, and the subtle variation in the note as the engine revs build is sensational, especially when you consider that ISI’s sound engine is not the best or the most flexible out there. Each car now has an individual sonic character and the traction control effect is particularly impressive as you stamp on the throttle out of the slow corners. External sounds are not quite as accomplished as the interior ones; they sound a little distant or remote. But this is a very small criticism and reflects the fact that useable external F1 samples are very hard to come by. Overall, I have to say, these are the best sounds in any driving game to date.


Racing off and online

AI

Well, two words describe F1Challenge’s AI: much improved. Off the grid they seem to get up to racing speed much more quickly and you will find it more difficult to blast past the field and take the lead into the first corner now. There is more good news also: AI recognise blue flags – even in practise and qualifying sessions – and they move over to let you through. As in F12002, you can go wheel to wheel in the corners and overall seem to represent a greater challenge than before.


Net code

Haven’t tested this much yet so I cannot report a definitive verdict here. However, I have had long conversations with the guys who beta-tested the net code for ISI and they talk about full grids being possible with a T1; 10+ with ADSL. Time will tell whether this is really possible – particularly on an intercontinental scale, but from what I have seen ISI has listened to the community and turned one of the most disappointing aspects of the F1 series around.


Tracks

Still not the most accurate models, but big improvements have been made in many areas. The changes to layout of Monza, Nurburgring and other circuits across the four seasons has been well-modelled and are well represented. Not perfect, but getting pretty damn close. Shame there’s not going to be an F12003.



Overall

Damned impressive I have to say. This could have been a total disaster for EA and ISI, but instead they have created what, on initial inspection, appears to be a masterpiece. F1 Challenge 99-02 takes F1 simulation to another level.

Full review and scores to follow soon."

_________________
Besucht mal meine Homepage: www.womo.de.beBildBild
Asus A7N8X-E Deluxe 1024MB DDR
Athlon XP3200+ @ 2340Mhz FSB=210Mhz
Radeon 9800Pro imt XT-Flash @ 430/750MHz
Aquamark: 50.075 mit CAT 5.2 Treiber


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Do 3. Jul 2003, 13:58 
Formel 1 Treppchenjäger
Formel 1 Treppchenjäger

Registriert: Mi 5. Feb 2003, 12:49
Beiträge: 3571
Wohnort: Death Valley
Die fahrphysik ist megagoil !!
Die Grafik ist megagoil !!
Das Schadensmodell ist megagoil !!
Das Kiesbett ist megagoil !!
Die Starts sind megagoil !!
Das Spiel ist megagoil !!


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Do 3. Jul 2003, 14:01 
Formel 1 Weltmeister
Formel 1 Weltmeister

Registriert: Mo 20. Jan 2003, 17:50
Beiträge: 9438
hast es jetzt auch ?

_________________
Bild


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Do 3. Jul 2003, 17:58 
also, was mir richtig gut gefällt ist, dass das auto nicht mehr so unreal. rutscht und v. a. auch wieder der sound, das röhren der traktionskontrolle ist sehr gut.
von der fahrphysik her gefällt mir gp4 besser, ob es wirklich besser ist kann ich nicht beurteilen, das ist wohl geschmackssache


Nach oben
    
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 00:18 
Formel 1 Rennsieger
Formel 1 Rennsieger

Registriert: Fr 21. Jun 2002, 18:20
Beiträge: 5225
Übrigens ist das Schadensmodell geil :oops:
Bei einem Überschlag drückt es dir den Überrollbügel ein bisschen ein, bei einem seitlichen Aufprall ist es ein bisschen eingedepscht etc :D


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 09:04 
Formel 1 Treppchenjäger
Formel 1 Treppchenjäger

Registriert: Mi 5. Feb 2003, 12:49
Beiträge: 3571
Wohnort: Death Valley
ja beim wir war die Airbox auch eingedrückt !
super game


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 13:12 
Formel 1 Stammfahrer
Formel 1 Stammfahrer
Benutzeravatar

Registriert: Fr 21. Jun 2002, 14:43
Beiträge: 2947
Naja Harry, Win XP läuft mit 256 MB Ram wunderbar. Aber für aktuelle Spiele sollte man schon 512 MB Ram haben. Bei F1 Challenge sind die Strecken Ladezeiten ziemlich lang und man hört, wie der PC ständig auf die Festplatte zugreift und rechnet. Selbst wenn ich schon mindestens 30 Sekunden auf der Strecke bin, greift er für einen kurzen Moment auf die Festplatte zu. Dadurch hakt die Grafik, was etwas nervt.

512 MB lohnt sich auf alle Falle. Nicht nur für F1 Challenge , sondern auch für andere zukünftige Games.

Kann gar nicht verstehen, wie man noch Win 98/ME auf seinen Rechner haben kann. Da ist ja noch teilweise der veraltete DOS Modus enthalten.

Win 2000 & Win XP sind die besten und stabilsten Betriebssysteme, die Microsoft je gemacht hat. Keine Abstürze und Blue Screens, wie bei win 98 oder Windows ME!

Gruß Mutzi


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 14:40 
[Racing-Board] Ehrenmitglied
[Racing-Board] Ehrenmitglied
Benutzeravatar

Registriert: So 7. Jul 2002, 14:13
Beiträge: 36574
Wohnort: Berlin
Ich habe keine Abstürze Blue Screens bei windows 98 - was soll das immer ??? Wenn man windows 98 richtig einrichtet und nicht jeden sch**ss installiert dann läuft window 98 wunderbar !


Zitat:
Da ist ja noch teilweise der veraltete DOS Modus enthalten.


Wer braucht schon noch DOS ???

Zitat:
Bei F1 Challenge sind die Strecken Ladezeiten ziemlich lang und man hört, wie der PC ständig auf die Festplatte zugreift und rechnet.


Also bei GP4 ist das nicht :D Hast Du ne Vollinstallation von F1 99 - 02 gemacht ? Falls nicht deinstalliere es nochmal und mach ne vollinstallation.

_________________
Du suchst was? Probiere es mal mit http://www.google.de


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 15:24 
Formel 1 Stammfahrer
Formel 1 Stammfahrer
Benutzeravatar

Registriert: Fr 21. Jun 2002, 14:43
Beiträge: 2947
Warum sollte ich Win 98 installieren, wenn Win XP und Win 2000 viel besser und stabiler sind?
Zudem hat Win XP eine viel bessere Hardware Unterstützung. Im Gegensatz zu Win 98 braucht man da keine VIA Chipsatz Treiber, die die Performance des Rechners verbessern.

Was soll ich noch mit Win 98? Wem Win XP zu bunt ist, der kann ja Win 2000 installieren.
Win XP basiert ja auf Win 2000.

Und das Win 98 und ME teilweise immer noch auf DOS basieren, ist für heutige Verhältnisse ein Armutszeugnis. Du hast recht, kein Mensch braucht diesen uralten Schwachsinn wie Dos.
Also warum noch Win 98 behalten und sich ärgern?


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 15:38 
[Racing-Board] Ehrenmitglied
[Racing-Board] Ehrenmitglied
Benutzeravatar

Registriert: So 7. Jul 2002, 14:13
Beiträge: 36574
Wohnort: Berlin
Zitat:
Im Gegensatz zu Win 98 braucht man da keine VIA Chipsatz Treiber, die die Performance des Rechners verbessern.


Es ist immer besser die hardware treiber und nicht die windows xp "Treiber" zu installieren - ich mein Du installierst ja auch nvidia treiber für Deine Grafikkarte und nicht windows xp standard treiber (oder etwa doch ?)


Zitat:
Also warum noch Win 98 behalten und sich ärgern?


Also ich ärgere mich nicht über windows 98 :) Sonst hätte ich schon zu einem anderen Betriebssystem gewechselt (windows 2000 oder windows me).

_________________
Du suchst was? Probiere es mal mit http://www.google.de


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 15:39 
[Racing-Board] Ehrenmitglied
[Racing-Board] Ehrenmitglied
Benutzeravatar

Registriert: So 7. Jul 2002, 14:13
Beiträge: 36574
Wohnort: Berlin
Um mal wieder auf das Hauptthema zurückzukommen:




Downloads für das Game hier:


http://www.bhmotorsports.com/F1C/downloads

_________________
Du suchst was? Probiere es mal mit http://www.google.de


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 16:08 
Formel 1 Stammfahrer
Formel 1 Stammfahrer
Benutzeravatar

Registriert: Fr 21. Jun 2002, 14:43
Beiträge: 2947
Wenn du mit Win 98 zufrieden bist, dann ist das ok.


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 21:43 
[Racing-Board] Ehrenmitglied
[Racing-Board] Ehrenmitglied
Benutzeravatar

Registriert: So 7. Jul 2002, 14:13
Beiträge: 36574
Wohnort: Berlin
Okay - dann lass uns wieder Freunde sein :)

PEACE

_________________
Du suchst was? Probiere es mal mit http://www.google.de


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 21:45 
Formel 1 Treppchenjäger
Formel 1 Treppchenjäger

Registriert: Mo 3. Feb 2003, 20:30
Beiträge: 3553
Wohnort: Polska
Peace Harry! :oops:

_________________
***Sieger der F1C-Board-WM mit 62 Punkten, 4 Siegen und 5 Poles***
***Sieger in der F1Simracing mit 472 Punkten, 4 Siegen und 5 Poles***
***Sieger in der GPC mit 790 Punkten, 13 Siegen und 10 Poles***

Bild
Bild


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 21:50 
[Racing-Board] Ehrenmitglied
[Racing-Board] Ehrenmitglied
Benutzeravatar

Registriert: So 7. Jul 2002, 14:13
Beiträge: 36574
Wohnort: Berlin
PEACE Jaxsony :)

_________________
Du suchst was? Probiere es mal mit http://www.google.de


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 21:54 
Formel 1 Treppchenjäger
Formel 1 Treppchenjäger

Registriert: Mo 3. Feb 2003, 20:30
Beiträge: 3553
Wohnort: Polska
Sind wir jetzt Freunde? :oops:

_________________
***Sieger der F1C-Board-WM mit 62 Punkten, 4 Siegen und 5 Poles***
***Sieger in der F1Simracing mit 472 Punkten, 4 Siegen und 5 Poles***
***Sieger in der GPC mit 790 Punkten, 13 Siegen und 10 Poles***

Bild
Bild


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 21:55 
[Racing-Board] Ehrenmitglied
[Racing-Board] Ehrenmitglied
Benutzeravatar

Registriert: So 7. Jul 2002, 14:13
Beiträge: 36574
Wohnort: Berlin
Bist das GP4 Board uns scheidet :D

_________________
Du suchst was? Probiere es mal mit http://www.google.de


Nach oben
 Offline  Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 4. Jul 2003, 21:57 
Formel 1 Treppchenjäger
Formel 1 Treppchenjäger

Registriert: Mo 3. Feb 2003, 20:30
Beiträge: 3553
Wohnort: Polska
tja...was soll ich dazu noch sagen? :oops:

_________________
***Sieger der F1C-Board-WM mit 62 Punkten, 4 Siegen und 5 Poles***
***Sieger in der F1Simracing mit 472 Punkten, 4 Siegen und 5 Poles***
***Sieger in der GPC mit 790 Punkten, 13 Siegen und 10 Poles***

Bild
Bild


Nach oben
 Offline  Profil  
 
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:  Sortiere nach  
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 130 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde [ Sommerzeit ]


Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste


Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du darfst keine Dateianhänge in diesem Forum erstellen.

Suche nach:
Gehe zu:  
cron

Impressum | Datenschutz

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group